lunes, 1 de junio de 2026

Festa da auga

 Na xornada de hoxe, o alumnado de educación infantil pasouno xenial na Festa da Auga!

Nela puideron bañarse, experimentar en mesas sensoriais, pasar pola estación de lavado de bonecas, facer pompas de xabón... e compartir un ratiño cos amigos e amigas.

Mirade premendo aqui o ben que o pasaron!

No hay comentarios:

Publicar un comentario