Na xornada de hoxe, o alumnado de educación infantil pasouno xenial na Festa da Auga!
Nela puideron bañarse, experimentar en mesas sensoriais, pasar pola estación de lavado de bonecas, facer pompas de xabón... e compartir un ratiño cos amigos e amigas.

No hay comentarios:
Publicar un comentario